24 Nisan 2009 Cuma

Saimbeyli'de Santranç Turnuvası

Saimbeyli İlçesi’nde düzenlenen “Saimbeyli Kaymakamlığı 2. Geleneksel Satranç Turnuvası” sona erdi.

Kaymakamlığının katkılarıyla yapılan turnuvaya 38 sporcu Küçükler, Yıldızlar ve Gençler Kategorisinde katıldı. Turnuvada Küçüklerde, Atatürk İlköğretim Okulundan Furkan YILDIZHAN birinci olurken, Çeralan İlköğretim Okulundan Mukaddes KANSU ikinci ve aynı okuldan Burak YENEN üçüncü oldu.



Yıldızlarda; Fatih Sultan Mehmet İlköğretim Okulundan Muhammed Ali YARDIMCI birinci olurken, aynı okuldan Enver ATÇI ikinci, Atatürk İlköğretim Okulundan Burak KAHVECİ üçüncü oldu.



Gençlerde ise Saimbeyli Yatılı İlköğretim Bölge Okulundan Adil EREL birinci, aynı okuldan Nizamettin EREL ikinci, Saimbeyli Lisesinden Arif MENTEŞ üçüncü oldu.



Dereceye giren sporculara madalya verilirken birinci olan sporcuların okullarına ise kupa verildi. Dereceye giren sporcular İlçe Kaymakamı Musa SARI tarafından 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramında ödüllendirilecektir.

0 yorum:

Yorum Gönder