21 Nisan 2009 Salı

Çukurova Üniversitesi ve Bossa'dan İşbirliği

Sanayimizin önde gelen parlak kuruluşlarından ve Adana ilimiz sınırlarında üretim yapan Bossa firması ile Çukurova Üniversitesi arasında AR-GE,danışmanlık ve labaratuar araştırmaları konularında işbirliği anlaşması imzalandı.

Çukurova Üniversitesi ile Bossa A.Ş arasında, AR-GE projeleri, akademik danışmanlık, eğitim, staj ve laboratuar hizmetleri konularında işbirliği protokolü imzalandı.


Adana Üniversite Sanayi Ortak Araştırma Merkezi (ÜSAM) Başkan Vekili ve Adana Sanayi Odası Yönetim Kurulu Üyesi Fırat Karalı, Adana Sanayi Odası Meclis Üyesi Hüseyin Nuri Çomu, Bossa Ceo'su Can Piyale'nin de katıldığı protokol imza töreninde konuşan Çukurova Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Akınoğlu, üniversitelerin sadece eğitim ve bilim yuvaları olmadığını, bölgenin kültürel ve sosyal hayatı ile sanayisine katkı sağlaması gerektiğini söyledi.


Bilimin imkanlarının sanayinin hizmetine sunulması amacıyla Adana ÜSAM'ın faaliyete geçirildiğini hatırlatan Rektör Akınoğlu, TEMSA ile önemli işbirliği çalışmaları yaptıklarını, Bossa ile işbirliğinin de olumlu sonuç vereceğine inandığını belirtti. Üniversite bünyesindeki Teknokent inşaatının da devam ettiğini, isimlerinin gizli tutulmasını isteyen hayırseverlerin maddi desteğiyle çalışmaların son dönemlerde hız kazandığını ifade eden Rektör Akınoğlu, "Çukurova Teknokent 6 ay içerisinde tamamlanacak ve AR-GE faaliyetleri burada gerçekleştirilecek" diye konuştu.


Bossa Ceo'su Can Piyale ise Çukurova Üniversitesi ile AR-GE projeleri, akademik danışmanlık, eğitim, staj ve laboratuvar hizmetleri konularında işbirliği yapmanın sevincini yaşadıklarını kaydetti.


Törende daha sonra işbirliği protokolü, Rektör Prof. Dr. Alper Akınoğlu, Adana ÜSAM Başkan Vekili ve ADASO Yönetim Kurulu Üyesi Fırat Karalı ile Bossa Ceo'su Can Piyale tarafından imzalandı.

0 yorum:

Yorum Gönder