20 Nisan 2009 Pazartesi

Eczacı Aileden Eğitime Destek


Adana-Ceyhan,Büyükmangıt beldesinde karı-koca eczacı olan çift, kendi isimlerini taşıyacak 8 derslikli ilköğretim okulu yaptıracak.



Adana Valiliği toplantı salonunda protokolün imzalanması nedeniyle düzenlenen törende konuşan Adana Vali Yardımcısı Erdem Kıyak, her yıl 40 bine yakın öğrencinin okula kaydolduğunu belirterek, "Yapılacak bir dersliğe bile ihtiyacımız var. Bu desteğin çok önemli olduğunu düşünüyorum. Hayırseverlere teşekkür ederim" dedi.


Kıyak, okulun Ceyhan ilçesine bağlı Büyükmangıt beldesinde 2 bin 865 metrekare yüzölçümlü arsa üzerinde bulunan Büyükmangıt Şehitler İlköğretim Okulu bahçesine yaptırılacağına dikkat çekerek şunları kaydetti:
"Hayırseverler Ali M. Özçelik ile Fevziye Özçelik tarafından ek 8 derslikli 2 katlı okul yaptırılacak. Bu okula hayırsevlerin adı verilecek. Ali-Fevziye Özçelik İlköğretim Okulu olacak. Binanın kaba inşaatının maliyeti ise yaklaşık 35 bin TL olacak."


Eşi Adanalı olan ve kendisi Ispartalı olan hayırsever Fevziye Özçelik eşiyle üniversite de okurken tanıştığını ve okul bittikten sonra evlendiklerini anlatarak, "Bu evlilikten 4 çocuğum oldu ve hepsini Allah'a şükür okutma imkanımız oldu. Ben Türkiye'de daha fazla çocuğun okuması için okul yaptırmak istedim. Ayrıca hizmetin zor gittiği yerlerdeki çocukların mahsur kalmaması için bu hayır işine girdik. Biz eşimle birlikte üniversiteden mezun olduktan sonra da Osmaniye'nin Düziçi ilçesine gelerek oraya eczane açtık. Çünkü o zaman hiç eczane yoktu. İnsanlar Adana'ya gelmek zorunda kalıyordu" dedi.


Ali Özçelik ise daha önce Ceyhan ve Düziçi ilçesine sağlık ocağı yaptırdıklarını ama okul yaptırmanın kendileri için ayrı bir önemi olduğunu söyledi.


0 yorum:

Yorum Gönder