25 Nisan 2009 Cumartesi

Neden e-meslek yüksekokulu?

Türkiyenin genel eğitim sorunlarının çözümü ve iş dünyasının dünya ile rekabet gücünün arttırılması, mesleki ve teknik eğitim alanındaki sorunların çözümünden geçiyor.

Bu sebeble günümüz ekonomisinde Türkiye'de mesleki ve teknik eğitime verilen önemin gittikçe arttığı, nitelikli ara personel olarak iş bulma oranının oldukça yüksek bir oranda seyrettiği görülüyor. Artık zamanımızda Meslek Yüksekokulları sanayi, ticaret ve hizmet sektörlerine yeterli bilgi ve beceri ile donanmış ara eleman yetiştirmeyi hedefleyerek, kendilerini ekonominin gelişimindeki en önemli anahtarlardan biri olarak konumluyor.

Sanayileşmiş illerdeki Meslek Yüksekokullarının sayısı, bu illerdeki Kurumlar Vergisi faal mükellef sayılarıyla karşılaştırıldığında yetersiz kalmaktadır. Bu da programlara başvuracak öğrenciler için bir kısıtlama getirmektedir. Ayrıca öğrenciler; ilçe ve beldelerdeki Meslek Yüksekokullarının bulundukları yerlerde, barınma ve sosyal yaşamları ile ilgili birtakım sorunlarla karşılaşmaktadır. İnternet üzerinden uzaktan eğitim teknolojileri kullanılarak gerçekleştirilen eğitimler tüm ülke genelinde istenilen kalitede, öğrencilerin eğitim almasına imkan vermektedir. Uzaktan eğitim teknolojilerinden ilk kez yararlanan T.C. Maltepe Üniversitesi;çağdaş eğitimin gereklerine uygun YÖK onaylı, zaman ve mekandan bağımsız e-MYO programları, öğrencilere Meslek Yüksekokulları'nın taşımak istedikleri misyon ile uyumlu bir eğitim sunmaktadır.

SANAL SINIFLARDA ÇAĞDAŞ EĞİTİM ...

T.C. Maltepe Üniversitesi e-MYO programları, tamamı seslendirilmiş ve grafik animasyonlarla güçlendirilmiş anlatım formatındaki derslerden oluşan alışageldik e- Öğrenim yöntemlerinden farklı olarak, haftanın belirli saatlerinde öğretim üyeleriyle derse kayıtlı tüm öğrencilerin internet üzerinden bir araya geldiği ve interaktif iletişime girilebilen sanal sınıflar da çağın gerektirdiği modern teknoloji ile eğitim veriyor. Bu yöntemle öğrencilerin konsantrasyon, anlama ve öğrenme oranları artarken, işlenen derslere de dönem sonuna kadar internet üzerinden erişilebiliyor. e- MYO öğrencilerine sunulan hizmetler arasında 7 gün 24 saat kesintisiz Danışma Hattı ve mesai saatleri içerisinde ulaşılabilen Online Yardım Masası da yer alıyor. e- MYO programında öğrenciler tüm sınav, test ve ödevlerini de internet üzerinden gerçekleştiriyor.

T.C.MALTEPE ÜNİVERSİTESİ e-MYO PROGRAMI İLE KARİYERİNİZDE BİR ADIM ÖNDESİNİZ

Türkiye'nin 81 ile yayılma hedefi ve “engel” tanımayan, evrensel ölçülere uygun, yenilikçi eğitim anlayışına sahip e-MYO' da İşletme, Muhasebe, Bilgisayar Teknolojileri ve Programlama bölümleri ülke genelinde üniversite eğitimi almak isteyen geniş bir kitleye hitap ederek ülkemizin eğitim seviyesini yükseltmek adına büyük bir adım oluşturuyor. Programlar, çalışanlara, çalışmak zorunda olanlara, yaşadığı şehirde herhangi bir Meslek Yüksek Okulu bulunmayanlara eğitim fırsatı tanıyor. Türkiye'nin dört bir köşesindeki öğrencilerin kaliteli ve çağdaş eğitim alabilmesi için oluşturulan program ile eğitimini tamamlayabilen kişiler maddi manevi pek çok sorumluluğu da en aza indirmiş oluyorlar. T.C. Maltepe Üniversitesi, Element Eğitim Teknolojileri A.Ş.'nin çözüm ortaklığı ile 2006-2007 Akademik Yılından itibaren T.C. Yükseköğrenim Kurulu onaylı e- MYO “İşletme”, “Muhasebe” ve “Bilgisayar Teknolojisi ve Programlama” bölümleri; teknolojinin gelmiş olduğu en üst düzey standartlarla eğitimlerini başarılı şekilde yürütmektedir. Programların senelik ücreti 2.800 YTL. olup, peşin ödemelerde %10 indirim, taksitli ödemelerde%25'i peşin geri kalan 8 eşit takside bölünmektedir.

0 yorum:

Yorum Gönder