20 Nisan 2009 Pazartesi

Marshall'dan Adana Meslek Lisesi'ne Eğitim Merkezi

Türkiye'nin önde gelen boya üretici firmalarından Marshall boya Adana Seyhan Anadolu Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi’ne Marshall Eğitim Merkezi kurdurdu.

Türkiye dekoratif boya pazarının lider ismi Marshall, sektöre verdiği
desteği öğrencileri eğiterek devam ettiriyor.


Marshall, Adana’da seçtiği meslek lisesinde okuyan öğrencilere, kurduğu
boya atölyesi ile destek verirken, ustalara da boya konusundaki geliştirme
ve uyum kursları düzenleyerek sertifika kazandırıyor.


Sektör aktörlerinin eğitimlerine öncelikli önem veren Marshall, Boya
Sanayicileri Derneği (BOSAD) ve Milli Eğitim Bakanlığı desteği ile Adana’da
seçtiği meslek lisesinde eğitimlere başladı. Bu amaçla, Adana Seyhan
Anadolu Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi’nde tahsis edilen alanda Marshall Eğitim Merkezi kuruldu.


Eğitimler, Marshall Adana Bölge Müdürlüğü tarafından belirlenen ustalara 20 saatlik geliştirme ve uyum kursu formatında eğitim alan okul öğretmenleri tarafından verildi.

Adana Seyhan Anadolu Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi’nde gerçekleştirilen eğitimlerin sertifika ile ödüllendirilmesi ve Marshall Eğitim Merkezi’nin açılışı da, okulun Marshall Boya Eğitim Atölyesi’nde 28 Nisan 2009, Salı günü düzenlenecek törenle yapılacak.



1 yorum:

  1. bu okula gitmeyi çok istedim ama olmadı sizlere tercih ederim

    YanıtlaSil