21 Nisan 2009 Salı

Kitabının Gelirini Bağışladı

Çukurova Üniversitesi (ÇÜ) Eğitim Fakültesi İdare Amiri ve İlköğretim Bölüm Şefi Demet Duyuler Doğan Ekim 2008´de Karahan Kitabevi tarafından basılan "İçimdeki Çığlık Dışımdaki Sessizlik" isimli ilk şiir kitabından elde edilen geliri eğitim gören öğrenciler için bağışladı.

Çukurova Üniversitesi (ÇÜ) Eğitim Fakültesi İdare Amiri ve İlköğretim Bölüm Şefi Demet Duyuler Doğan'ın şiir kitabının geliri köy okuluna bağışlandı.

Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü öğrencilerinin Yrd. Doç. Dr. Zekiye Çağımlar sorumluluğunda düzenlediği ve Demet Duyuler Doğan'ın kitabında yer alan şiirlerinin seslendirileceği "4. Geleneksel Şiir Dinletisi-İçimdeki Çığlık Dışımdaki Sessizlik" isimli şiir dinletisi de 30 Nisan 2009 tarihinde saat 15.00'de ÇÜ Mithat Özsan Amfisi'nde gerçekleştirileceği bildirildi.

Dinletiden elde edilecek gelir ise Adana'da birleştirilmiş sınıflardan oluşan bir köy okuluna bağışlanacak.

0 yorum:

Yorum Gönder