21 Nisan 2009 Salı

Ceyhan'da Öğrencilere Bedava Kitap.

Ceyhan Ticaret Odası'nın girişimleri sonucu konuya İlçe Milli Eğitim ve Belediyenin de destek vermesiyle,ilçe genelinde bir çok liseli öğrenciye ücretsiz Öss hazırlık kitapları dağıtılıyor.

Ceyhan Ticaret Odası’nın girişimleri ve Ceyhan Kaymakamlığı, Ceyhan Belediyesi, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’nün işbirliği ile düzenlenen kampanya çerçevesinde Ceyhan genelinde 17 lisede eğitim gören ve üniversiteye hazırlanan bin 800 öğrenciye 7 kitaptan oluşan 248 YTL değerinde ÖSS hazırlık kitap seti dağıtıldı.


Kitapların dağıtılması dolayısıyla bir konuşma yapan Ceyhan Kaymakamı Gürbüz Karakuş, kitabı yayınlayan TUDEM firmasına teşekkür ettiğini ifade ederek, ”Bugün burada sivil toplum kurumlarının etki ve etkinliğini açık bir şekilde görmekteyiz. Ekonomik nedenlerden dolayı her öğrenci bu seti alamayabilir. Çocuklarımızın yetişmesine ve üniversiteye hazırlanmasına önemli bir katkı sağlanmış oldu. Ahenk içersinde Ceyhan’a hizmet bilinciyle yapılan çalışmalar çok güzel sonuçlar verir. Bu çerçevede kampanyaya destek sağlayan Ceyhan Belediyesi'ne, Ticaret Odasına, Milli Eğitim Müdürlüğüne ve katkısı bulunan herkese teşekkür ediyorum” dedi.


Programa Ceyhan Belediye Başkanı Hüseyin Sözlü, Ticaret Odası Başkanı Ali Duru, Ceyhan Ticaret Borsası Başkanı Ahmet Karagözoğlu, İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Yaylacı ve okul müdürleri de katıldı.



0 yorum:

Yorum Gönder